Felsőoktatás-felvételi ügyintézés

2024. július 10-ig a felsőoktatási felvételi ügyintézési felületén, az E-felvételiben az egyes funkciók ütemezetten válnak elérhetővé: a jelentkezői adatok és a jelentkezési helyek már szerkeszthetőek, április közepétől pedig a hiányzó dokumentumok pótlására is lehetőség lesz, majd az egyes jelentkezési helyeken számított pontszámokat is meg lehet nézni az alkalmazásban.

A jelentkezési sorrend módosítására az eljárás során egyetlen alkalommal van lehetőség az E-felvételi Sorrendmódosítás menüpontjában. A jelentkezési hely szerinti telephely is módosítható (ha az intézmény, szak, képzési szint és munkarend azonos), illetve ha egy jelentkezési helynek csak az egyik finanszírozási formáját jelölte meg a felvételiző, utólag felveheti annak másik finanszírozási formáját is.
A jelentkezés óta megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen vagy többletpontokat igazoló dokumentumok pótlására előreláthatóan április második felétől lesz lehetőség. A felsőoktatási felvételi eljárásban dokumentum kizárólag elektronikusan, az E-felvételiben nyújtható be.
A fontos információt tartalmazó üzenetek (pl. a hiánypótlási felszólítás) az E-felvételi „Hivatalos iratok" menüpontjába érkeznek, amelyekről a központi felvételi nyilvántartásban szereplő e-mail-postafiókokba is érkezik értesítés.
A ponthatárok és a felvételi eredmények kihirdetésére várhatóan 2024. július 24-én kerül sor.(oktatás.hu)